söndag 1 november 2009

Får besök utav Helena med barn snart, vi ska ut och leka i lekparken.
Skönt och komma ut lite. Verkligen!

Igår kväll så var vi som sagt till gravarna och tände ljus. Jätte fint som vanligt.
På Berts grav stod det ungefär 50 ljus, det var verkligen jätte fint. Lös upp hela kyrkogården nästan. Mycket folk var det vid gamla Uppsala kyrkogård med, aldrig sett så mycket bilar där. Fick ju nästan inte plats någonstans. Gjorde en tjuvparkering.. :)
På väg hemifrån Almunge kyrka så stannade vi till hos S&S och tog en kisspaus och en kaffe. Var där bara en halvtimme.. men det var trevligt!!

Sen efter det så åkte jag till Hanna, vi gick vidare ner och träffade Maggan på Storken.
Tror att jag kom hem vid två i natt, vi fikade och snackade en massa skit. Jätte trevligt. och mycket skratt blev det. Men var inte lika kul att gå upp med Robin i morse.. :/ Men det var ju värt det helt klart. Var ju inte direkt bakis, eftersom man inte intog någon alkohol alls.

Mitt illamående sitter i.. ORKAR INTE!!! Är nu snart 3 veckor konstant illamående.. måste försöka söka för magen min igen, men vet att de under de här 4,5 åren inte gjort så mkt. Så har inte så stort hopp om att de kommer göra det nu heller. Därför jag drar mig, som vanligt!
Men har ju en annan läkare nu.. så kanske finns det lite hopp iaf!
Men känns som om jag inte HINNER åka dit. Hur sjuk är inte den tanken egentligen!?

Hoppas denna vecka går fort nu, så att jag kan få komma ner till Tranås någon gång. Räknar ner dagarna!! :)

Inga kommentarer: