onsdag 6 januari 2010

Dagen har varit bra, men stressig! 3 födelsedagsbarn innebär tre olika människor att fira och besöka. Men det är ju trevligt med.. :) men eftersom förmiddagen bara försvann, så vart det en stressig eftermiddag.
Hunnit äta en massa tårta, samt druckit en massa kaffe.

Imorgon ska jag försöka att hålla mig inne, då det verkligen är SVINKALLT ute.
Måste iväg med Robin på morgonen, men sen blir det till att hålla mig inne, med mina "älskade" skol-böcker som sällskap.
En positiv sak med kylan är att man inte röker lika mycket iallafall. Lungorna mina mår iallafall bra. :)

Mitt knä har börjat gjort rejält ont nu under kvällen, så hoppas att det är bra imorgon igen. Med min tur så är det väl psoriasisen som satt sig på lederna eller nått... Hoppas man verkligen inte.
Har vad jag vet, inte gjort illa mig iallafall..

Inga kommentarer: