fredag 29 januari 2010

Morgonen har för en gångs skull varit helt underbar!! :)
En glad son, som gick med på att klä på sig utan gnäll.. dock vägrade han äta frukost, men kan ju inte tvinga honom direkt.
Lite ledsen när jag skulle lämna honom hos DM, vilket han aldrig brukar vara, så det var lite jobbigt. Men man vet ju att det går över så fort man stängt dörren. Undrar bara var den plötsliga separationsångesten kom ifrån?!

Muntligt slutprov idag kl 16. Så det blir till att plugga idag!! Men för en gångs skull så är jag inte sådär jätte nervös, inget illamående och ingen ångest över huvudtaget. Men det är ett tag kvar, så ska kanske ska avvakta till en halvtimme innan, innan jag uttalar mig om saken! :)

Det blir iallafall ner till Tranås imorgon. Ska bli kul, och skönt att man äntligen bestämt sig för detta!! MÅSTE avlägga lite tid till att plugga bara, om jag ens ska klara denna kurs. Men syster brukar vara bra på att förhöra en.. ;)

GRATTIS TILL HANNA MED! Glad för din skull Gumman!! :)

Inga kommentarer: