måndag 18 januari 2010

Klockan stod på 03.33 när jag fick för mig att lägga mig inatt. Klockan ringde 06.15. Kan lova att det var segt att gå upp, ville bara dra täcket över huvudet och somna om.
Så skönt det skulle vara! men nu är man uppe, Robin är hos DM och jag sitter här, ändå inte SÅ trött, även om sömnen lockar betydligt mycket mer än allt annat.
Men ska fasiken inte sova nu. ska hålla mig vaken.
Satt alltså inte uppe för ingenting, utan pluggade, som jag gör bäst just på nätterna.
Och fick en del gjort, även om det är långt ifrån vad jag helst hade velat.
Men måste ju hinna lite denna dag med.

Tittade på Johan Falk med Jerry igår, han var väl inte överförtjust även om han säger att han anser att dessa är betydligt mycket bättre än Beck, även om inte det säger så mycket eftersom det kommer ifrån honom. Fick Hanna att titta med, helt otroligt.. ;)

Nyhetsmorgon på 4:an är på tv:n och de pratar om katastrofen I haiti. Här sitter man och klagar över att man är stressad över skolan. och dessa människor har förlorat allt. det är sjukt.
Usch vad hemskt. Kan ju inte ens föreställa sig. Skänkt pengar har jag iallafall gjort. Det är väl det som man KAN göra med..

Inga kommentarer: