tisdag 19 januari 2010

Ska snart åka iväg och jobba. alltid trögt innan. men det blir bra när man väl är där.
Sedan så blir det en prommis med madde ikväll. länge sedan man sågs, och brukar alltid ha en massa och prata om då, så det blir skoj!! :)

Sedan så ska jag försöka att plugga ikapp i natt igen, eftersom jag nu är ledig imorgon. eftersom jag jobbar idag istället. så ska hinne med allt hade jag tänkt. *host* Nej det är väl ganska kört. men lite iaf.. ;)

på fredag så ska jag träffa kvinnan Hanna. det var på tiden!!! Skulle ju ha setts i helgen, men jag låg ju däckad. så det var ju ingen större idé. Hoppas på att slippa sjukdomar nu!

Robin har börjat krångla ordentligt på kvällarna nu, med att han ska sova.. Hoppas detta går över fort. för det håller inte i längden att han sover så lite. Men samtidigt så vad gör man?!
Han ligger ju ner och SKA sova. det är ju bara det att han INTE SOMNAR. Kan ju inte göra mer, kan ju inte tvinga honom!!

Inga kommentarer: