söndag 17 januari 2010

Har inte skrivit så mkt som sagt. försökte mig på det imorse, men det gick inte att publicera, och all text försvann. blev så irriterad att jag gav upp.

Iallafall så är jag frisk igen. skönt det, mådde bra igår med.
Vart bjuden på mat hos S&S, så vi var där en stund. det var trevligt och god mat med.
Robin älskar ju dem, så han var helt vild och galen.
Ville såklart inte åka därifrån, så vart lite bråkande där när han skulle sätta på sig kläderna, det är nackdelen med att åka bort med honom nu för tiden. Orkar inte jämt bråka när man ska gå.
Men hoppas denna trotsiga period snart går över.

Igår så kikade vi på filmen Twilight, den första, och den var ju faktiskt jätte bra. Jag har inte haft en sådär jätte bra inställning till filmen, men så hade Jerry hyrt den. och fan vad bra den var.
Inte alls så som jag hade trott att de skulle va. Nu vill man ju bara se nästa, men den får man ju vänta på eftersom den inte släppts på dvd än.
Är inne i en riktig film-period igen, skulle kunna kolla på film dagarna igenom om jag fick.

Annars har jag varit på RIKTIGT DÅLIGT humör idag. blir som jag sa förut nästan rädd för mig själv dessa dagar. och tycker otroligt synd om jerry. men men.. känns lite bättre just nu.
Väntar på att jerry ska komma hem från affären så ska vi äta, sen så får man väl se vad kvällen bjuder på.. det är ju andra Johan Falk filmen ikväll, älskar ju dessa, men samtidigt så är det ju lite tråkigt att titta på nått som man redan sett och vet precis hur det kommer att sluta.
Dessutom är inte jerry nått större fan av dessa filmer.
Men om det inte finns nått annat kul och titta på eller göra, så antar jag att det blir dessa ändå.

1 kommentar:

Josephine sa...

äntligen en vuxen som gillar twilight! Rekomenderar starkt new moon! kanske dock mer för dig än för jerry då det är väldigt mycket killar med bar överkropp :D