onsdag 20 januari 2010

Kom hen igår kväll från jobbet, till en son med feber. Tanken var att jag skulle jobba igår, för att jag sedan skulle kunna plugga. De planerna gick ju inte riktigt som det var tänkt.

Han klagar på att han har ont i halsen, och sen att han har ont i ena benet. så jag vet inte. det behöver ju inte vara något. Halsen hörs att den inte riktigt är som den ska, då han pratar ansträngt, men han har ju också bara 6 mm mellan halsmandlarna när han blir förkyld, så det är kanske inte så konstigt.
Får avvakta till imorgon och se. tycker inte att de är ovanligt stora heller.

Nu ska jag lägga mig på sängen och hyra nyaste wallander filmen, som kom ut idag. Robin ligger på soffan och tittar på Pingu. Får se hur långt man får se. :)

Var ut på kvällspromenad med madde igår iallafall. trevligt. och långt gick vi med. när man väl är ute så kan man ju gå hur långt som helst. är ju så skönt. det är bara det där att man ska ta sig ut.. men nu jävlar..

Är less på sjukdomar nu iallafall!!! Vill ha Sommar med, för less på snön är jag med.
Vi är iallafall på rätt sida av året nu iaf.. det kommer ju bli varmare, och inte kallare!

Inga kommentarer: