torsdag 28 januari 2010

Någon som har lust att ge mig lite energi?!
Tack vara Robins och mina morgnar, och sedan allt annat iof, så känner jag mig helt slutkörd. Jag orkar verkligen inte med mer, det är stopp nu!!
Förstår inte varför han är tvungen att vara på detta humör, det är ju mycket roligare om man är sams, och har ROLIGT tillsammans, istället för att han ska bråka om allt, och göra precis tvärtemot vad man säger, och saker som han vet att han inte får, och inte ens har försökt göra sista året, då han vet detta. Nu pratar vi alltså om Robin, inte jerry.. ;)

Plus denna stress, så är jag oerhört stressad över hur jag ska hinna med allt i läsandets väg.
Har muntligt i Psykologi B imorgon, och den känner jag att jag har någorlunda under kontroll, jag ska läsa på lite innan bara, men i övrigt så sitter det ganska okej. inte ett MVG kanske, men insett att det kanske är dags att sänka kraven nu. Innan jag får magsår.
Men denna religionskunskap. HERREGUD!! Jag klarar den inte, kommer inte ens kunna lära mig hälften utav allt som man SKA KUNNA!! detta är sjukt. detta är omöjligt.

Ska åka och lämna Robin på ÖFS snart. Sedan behöver jag vila. satt uppe som vanligt till tre-halv fyra inatt. och detta känns. speciellt nu!!

Helgen ser rätt dyster ut just nu. Men man behöver väl såna med.. haha!!
Hoppas alla andra mår bra, och slipper denna stress!!
Och vilket jävla väder igår sen då! Inge mer snö nu! vill kunna vara ute, utan att bli blöt upp på knäna tack!! :)

1 kommentar:

Jenny sa...

Kan tyvärr inte ge dig så mycket energi kanske... men trösta dig med att vi känner igen det *suck*... Loke bara bråkar å bråkar hela tiden, även när han får göra sånt han vill göra. T.ex. han kan tjata järnet om att han vill gå ut och leka i snön, men ska likförbannat bråka till max när man ska klä på honom så att han kan gå ut och leka i snön *hmmm*...
Livet som mamma e underbart ;)