tisdag 26 januari 2010

Ska snart ta och lägga mig en stund. Satt och pluggade hela natten som vanligt.
Men nu börjar jag se slutet på detta. så det känns skönt. Men är helt slut.

Skulle ha lagt mig tidigare, men har suttit och ringt en massa telefonsamtal som jag var tvungen till, då det som vanligt krånglar med allt. Min vanliga tur. Ha!
Men nu har jag ringt, och jag sitter ju fortfarande upp, och är fortfarande vaken så.. :)

Hanna var här en stund igår. eller det vart en lång stund då hon åkte hem sent. men ju längre desto trevligare. Sedan så var Emily och Diana här en stund med, och åt med oss och lekte lite. Det var trevligt det med, förutom att Robin var grinig eftersom han sover så dåligt på nätterna igen. ELler i natt sov han faktiskt ganska bra. Så hoppas att det vänder.

Annars är allt som vanligt. ska lägga upp bilder under dagen. sedan helgen. jag lovar.. är bara lite seg. men det kommer. iallafall ett par stycken eller så!!

Inga kommentarer: