torsdag 28 januari 2010

Vilken dag!! Är totalt slut!!
Pluggade innan jobbet, och sen jobb, och nu skulle jag behöva plugga ännu mer. Till imorn.
Men funderar på att skita i det. Jag orkar inte. Känner mig totalt slutkörd.

Sen så har man stressat som fan nu sista veckan, och min kropp tål ju inte stress över huvudtaget, och min psoriasis och exploderat igen. Känns mindre kul. Detta bara på två dagar. och det brukar ju ta betydligt längre tid att få bort skiten igen. Less!
Varför ska det alltid vara allt på en gång?!

Tittade på två filmer här om dagen: I love you man, och Dumpa honom!
En nyare och en lite äldre. Den första var bra, till och med jag skrattade.. jag är inte sådär jätte mycket för vissa sorters komedier. men det var helt klart se värd.
Den sist nämnda tyckte jag var tvärtom, eller den var bra, men mer en sådan film som man ser när man ligger nerbäddad i soffan på grund utav sjukdom, eller bakfull som ett svin. För den är över 2 timmar lång. stod komedi på den, och tror inte jag skrattade en enda gång. Mer drama skulle jag säga.. eller nja kanske inte. Men se den, om ni ligger nerbäddade i soffan. Själva handligen var väl bra, och massa bra skådespelare med! Men nått fattades!!

Sitter och funderar på om jag ska ta och åka ner till syster min på lördag. Mamma ska ner. och jag skulle vilja, men har ju SÅ jäkla mycket att lära in, och känns som om det inte riktigt kommer bli lika mycket läsande där nere som hemma. Även om jag vet att jag KAN plugga där, för det har jag gjort förut. Men vi får se. Meningen var ju att jag skulle ner, sen backade jag ur, när jag insåg hur dessa veckor ser ut. Men ju närmre vi kommer desto mer velig blir jag!! Får se..

Nej kanske ska satsa på en tidig kväll ikväll. BEHÖVS!!

Inga kommentarer: