torsdag 21 januari 2010

Kom nyss hem från en kvällspromenad med Agge. Var länge sedan man sågs nu igen, ibland ses man jätte ofta och ibland går det flera veckor.
Men sista tiden har man inte hunnit att träffa någon alls känns det som. Kan inte minnas när jag var så här dålig på att träffa människor. Men promenader är alltid mysiga och ett bra sätt att umgås, man kan prata utan en massa stojiga barn runt en, samt frisk luft. Skönt!
Måste se till att skärpa mig nu när det gäller att höra av mig till folk, massor med människor som jag tänker att jag MÅSTE ringa, för det var alldeles för länge sedan, men sen så kommer det nått emellan.
Jag brukar alltid komma på detta sent på kvällarna, och man kan ju inte ringa hur sent som helst. Alla är ju inte nattmänniskor bara för att jag är det. :)

Jobbandet gick bra. var bra trött i slutet, men det är man väl jag alltid. Haha!

Helgen är ganska fullbokad redan. så får se hur mycket annat man hinner med.
Ska träffa Hanna på lördag. Ska blir SÅ kul! Sedan så ska jag hem till mamma min på söndagsmiddag på söndag. Ska också bli trevligt. Mammas mat är alltid bäst!! :)

Tanken var att vi skulle kika på en film, men får se hur det blir med den saken, klockan är ju ändå ganska mycket.
Robin ska vara hemma imorgon med, så jag ska försöka att hinna plugga så mycket som han tillåter mig att göra. Stressad som fan!! Men Gullungen kommer ju först såklart.. :)
Han är iallafall feberfri.. men en dag till hemma blir bra, sen kommer han säkert att klättra på väggarna imorgon! men men.. vad gör man då?!

På lördag på dagen ska vi på 1-årskalas med. ska bli kul. Tiden går så jäkla fort!!

Inga kommentarer: