onsdag 6 januari 2010

SVART-VITT!

Här kommer några få bilder från veckorna som varit.
Allt i svartvitt, för att göra det så enkelt som möjligt.. ;)
Fler bilder kommer..


Farbror och kusin min.
Hemma hos pappa min i lördags.



Sötaste Ellika. När vi var på Nickis med barnen.



Mosters underbara!!



En stolt Robin, som fick hålla Ellika.




På Balkongen hemma hos mamma och Janne på nyårsafton.
Tittar på fyrverkerierna.
Håkan, William, Janne och Jenny.





Söta Loke, som blivit så stor!




Mormor (mamma min) hjälper Loke äta.



Robin vilar en stund. Nyårsafton!



Mamma och Jerry. Nyårsafton.



Söta Ellika!



Ellika Igen!




Robin och Loke ritar.



Jenny, Håkan och Ellika.

1 kommentar:

Lina sa...

haha kusin , tack för bilden på mig och ppappa!;-) båda är lika snygga ser jag....