söndag 24 januari 2010

Hade en super kul kväll igår. Ändrade planer i sista sekund. men det vart en jätte lyckad kväll!
Tack Alla!! :) och Tack Amanda för att du finns.. ;)
Bilder kommer senare. Inte riktigt ork för detta än.

Sov hur länge som helst idag. vilket var skönt då jag inte var det minsta bakfull när jag vaknade.
Sånt gillar vi!!

Idag så ska jag hem till mamma på söndagsmiddag! ska bli GOTT!! Mammas mat är bäst!! Så enkelt är det! Lillebror ska med också, OM man får liv i honom, försökt ringa med jämna mellanrum sedan jag gick upp. men alla som känner honom vet ju att han sover när han sover.
Vi har det nog i släkten skulle jag tro!! :)

Inatt blir det pluggande, så att jag kan bli klar med de sista två uppdragen! sedan så ska jag tokplugga så att jag ska kunna det hela med. ÄNTLIGEN ser man slutet!!
En utav de nästkommande kurserna är Matte C, det ska bli riktigt intressant, speciellt på distans! hmm.. Lycka till, till mig själv där!

Nej, ha en bra söndag. för det ska jag ha!!

Inga kommentarer: