måndag 4 januari 2010

Måndag igen. Och denna måndag innebär ju att allt ska återgå till vardagen igen.
Känns allmänt trögt och tråkigt. men det är väl bara att acceptera, antar jag!

Robin ville inte gå iväg imorse, utan ville vara hemma. Men när kläderna väl var på och vi var ute så var det inga problem alls. Tror han var trött.
Själv så sov jag lite för länge. Men det hade jag nästan räknat med.

Sista veckorna har gått fort, men det har även varit fullt planerade.
Syster med familj bodde ju här en vecka, denna vecka gick fort, de åkte hem i lördags kväll.
Blev väldigt tomt och tyst, men det var oerhört skönt att få sova i sin egen säng igen.. ;)
Jag är inget stort fan av extrasängar direkt.

Lördags kvällen spenderades hemma hos pappa och Mari, då min farbror med fru, min kusin Lina, faster Titti med barn var där. Det var trevligt. Det blev sent, men fick ändå sova ut i söndags, så det var skönt.
Igår kväll kom kusinen över hit, och vi gaggade en massa och tittade på en väldigt speciell film. Den var ENLIGT MIG heeelt värdelös. Den skulle vara läskig, men man skrattade ju nästan hela filmen igenom. Se den INTE!!

Idag så har dagen flytit på som vanligt.
Har lyckats knäppa en massa kort denna vecka, även om det inte vart så mycket som man kanske hade kunnat tagit, så vart det en del. Dessa kommer upp så fort jag orkar!!

Nya kurserna är som sagt igång. Så det är full fart igen!!

Inga kommentarer: