tisdag 12 januari 2010

Känner att jag inte riktigt har så mycket att skriva om, därför det blir dåligt med det.
Allt är som vanligt, jag är trött och har huvudvärk. haha.
Jag ligger fortfarande efter med pluggandet, samt att jag ser inte sådär jätte mycket fram emot att börja jobba imorgon, när jag egentligen skulle behöva den tiden till studierna.
Men pengar behövs alltid. så är det ju!!
Nej men det ska bli skönt på ett sätt. att äntligen komma in i vardagen på riktigt efter helgerna.
För även om jag haft plugget så har man ju inte riktigt fått ordning än på allt.

Var till läkaren med Robin igår igen, han fick utskrivet starkare astma medicin, i inhalator-mask typ. Gått bättre än vi trodde med den med. så nu är det bara att hoppas att detta ger med sig.
Så att han slipper hostan med. nu ska vi köra detta morgon och kväll i två månader, och då ska han tillbaka på kontroll igen, för att se om det blivit bättre.

Jerry har varit på sin årliga lung-koll med idag, men vet inte än hur det gick.
Hoppas att de svarta fläckarna på lungorna försvunnit nu!! Får se vad han säger när han kommer hem..

Ja, det var väl ungefär det!

Inga kommentarer: