fredag 8 januari 2010

Dags att krypa i säng. Ska bli sååå skönt! Känns som om evigheter sedan man fick sin ordentliga sömn, men så är det ju egentligen inte. Så ska kanske hålla tyst! hmm..

Haft middags sällskap utav käre lillebror och mamsen idag. Mamma skulle jobba, så det vart ett väldigt snabbt besök. Medan lillebror som "vanligt" ska låna våran soffa i natt.. haha.
Nej men det är bara kul, desto mindre skoj för honom imorgon bitti då Robin kommer hoppa på honom då han ser att han är kvar. Robin är ganska tokig i morbror sin. Bus hela tiden!
Vi skulle ha kikat på film under kvällen, men vart tv-spel. Jag mindre glad, speciellt när spelen som spelas inte är nått för mig.
Men haft GANSKA trevligt iallafall. Men trött blir man!

Imorgon är det FREDAG! :) Lycklig över detta, även om det känns som om det är röda dagar och helg hela tiden nu. En anledning för mig att FÖRSÖKA lägga böckerna på hyllan, men denna helg får jag nog acceptera dessa som sällskap. då det är mycket som ska hinna läsas.
Får lida för mig lathet helt enkelt. så som det ska vara med kanske.

Helgen bjuder väl inte på så mycket annat. men med denna kyla så VILL jag hålla mig inne med. Helst under en tjock filt framför någon bra film. men som sagt inget med det denna helg.

Måndag så blir det läkarbesök för Robin igen. Mycket nu igen. Känns som om det alltid är en massa läkarbesök som man ska på när det gäller honom. Även om det är BETYDLIGT lugnare nu sedan rören sattes in. Och de satt tydligen fortfarande kvar med. Skönt att veta!

Nej God Natt!!

Inga kommentarer: