fredag 4 februari 2011

FREDAG!!

Ja, det är ju fredag idag.. men det känns inte riktigt som fredag.
Jerry jobbar till kl 18, sedan ska han bort.. de ska åka och åka skidor i helgen, så jag är ensam med barnen. Och eftersom jag varit ensam med de varenda dag denna vecka (inte kvällarna dock), så känns det lite som om det skulle kunna vara vilken dag som helst.

Robin tjatar om att han vill sova hos farmor sin, det var ju ett bra tag sedan nu så jag vet inte riktigt hur det blir. Man kanske kan ha barnvakt "bara för att" och inte enbart för att man ska göra något. Speciellt när det är något som han verkligen vill själv. Vi får se helt enkelt..

Det värsta är att jag är enormt mörkrädd, och inte riktigt tycker om att sova själv, men när Robin är hemma så brukar det gå mycket bättre.
Jag är inte riktigt van med att sova själv.. under de sex år jag och jerry varit tillsammans så har man inte sovit ifrån varann speciellt många dagar, och det är alltid han som i så fall sover själv om jag är nere hos syster i tranås eller så.
Förresten så glömde vi bort våran 6-års dag nu i januari, det var så mycket annat den månaden med allt som hände, så det glömdes liksom bort i allt.
Så vi får fira det senare, när myran blivit lite större med.

Inga kommentarer: