torsdag 3 februari 2011

God Morgon!

Mira har i natt sovit bra, men ändå sitter man här och är SKIIIT-TRÖTT!
Hon somnade vid ett tiden, vaknade halv åtta och då åt hon bara en gång där emellan, kl 04.
Och efter hon ätit så gick det till och med att lägga henne i hennes säng fastän hon var vaken, och där somnade hon själv, utan vaggande! :)
Behöver jag säga att jag vart glad.. Hoppas nu på en liknande natt den som kommer.

Nu sitter vi och har morgonmys i soffan allihop (utom jerry då, som jobbar).
Tittar på barntv och har precis ätit frukost. Är alltid super hungrig på morgnarna nu för tiden, vilket jag ALDRIG varit förut, inte ens när jag var gravid. Är det amningen kanske?!

Ska samla lite krafter, och dricka en massa kaffe, sedan ska jag börja röja lite här hemma.
Passa på när man kan och får.. eftersom hon inte alltid är sådär jätte nöjd.. ;)

Inga kommentarer: