onsdag 9 februari 2011

Gårdagen och lite annat..

Sitter just nu i soffan och hinkar i mig en massa kaffe.
Robin är ledig idag, så vi har spenderat morgonen framför barntv. Inte min favorit kanske.. ;)
Men har inte orkat göra någonting annat än att sitta i soffan, än så länge..

Igår hade jag fint och uppskattat besök utan Agge, Moa, Beckis, Meja och Jessika.
Det var länge sedan jag träffade någon utav dem, så det var kul!! Måste göras om!!
Tack Beckis för de fina kläderna till Myran!! :)

Sedan kom mamma över och lagade mat åt oss.. egentligen var vi bjudna till henne på mat, för lillebror skulle dit med, men sedan var han sjuk, så då tyckte hon att det var lättare om hon kom hit eftersom vi skulle släpa på barnen, och Robin var trött och så.
Så hon bjöd på renskavsgryta med kantareller. En av mina favoriter!! ÄLSKAR kantareller.
Sedan kollade vi på Sofias Änglar i vanlig ordning, och satt och böla ikapp i soffan.
Jag är känslig i vanliga fall, men just nu är man ju lite extra känslig, så det behövs inte mycket.
Och sen är jag Väääldigt svag för killar som gråter.. det för mig att gråta, vad det än är.

Idag kommer mamma hit igen och ska hjälpa mig och dra lakan, Jerry är inte så duktig på det.. ;)
Men har inte så mycket plats kvar i skåpen, så det måste göras! Och mamma är expert!!

Ikväll måste jag ut och leta födelsedagspresent till Loke med, vi åker ju på fredag morgon!
Så får vi se vad vi hittar på för roligt.. det är Så svårt det där med presenter tycker jag.
Det är kul när man lyckas, men det är inte så lätt att göra det..

Inga kommentarer: