söndag 6 februari 2011

Söndag!!

Super Härligt väder idag. blir glad av solen, och får en massa extra energi.
Just nu har jag mys med Robin, vi spelar tv-spel.. :)
Jag är nog mer galen i detta spel än vad han är.. haha.

Jerry har ännu inte kommit hem, han är och hjälper ett par kompisar och flytta.
Men han kommer nog förhoppningsvis snart.
Känns lite konstigt att man varit ifrån varann hela helgen.
Han verkade iallafall ha haft kul, när jag pratade med honom i telefon.

Mamma och jag kollade på melodifestivalen igår som sagt, sen åkte hon hem rätt tidigt eftersom hon skulle upp och jobba imorse.
Mira somnade redan strax efter tolv, och vaknade sedan endast en gång inatt. vid 4.
Sedan sov hon till nio.
Tyvärr fick inte jag sova lika länge, då robin väckte mig klockan 7 utav av att han blödde näsblod.
Så det var bara upp med honom och sätta sig i soffan, och försöka lugna ner honom, och stoppa blödningen. Kändes som en evighet.. men det slutade nog efter en halv timme ungefär.
Sedan la vi oss i sängen en stund och myste.. tills lill-skruttan vaknade där strax innan nio.

Har hunnit med ganska mycket idag.. storstädat här hemma. Samlat ihop en massa tvätt, då vi har tvätt-tid senare idag. Blev ju en del sängkläder sedan robin blodat ner först sina egna och sen våra, och vi som hade bäddat rent i fredags.. haha.

Hoppas på en mysig söndag kväll ihop med Älsklingen ikväll!!

Inga kommentarer: