torsdag 10 februari 2011

Helt slut..

Jag är SÅ trött idag! Har varit relativt pigg de senaste dagarna.. men inte idag.
Mira sover ju rätt bra på nätterna just nu, hon somnar mellan 23-01 och sover till mellan 07-09 med enbart 1-2 amningstillfällen under den tiden. Så känner att man är rätt bortskämd just nu.
Nu ska vi ju ner till Tranås imorgon, så ska se hur dessa nätter blir.. sist hon sov i en resesäng, när vi sov hos mamma, så var hon vaken till fem på morgonen. ville INTE sova.
Hoppas att det inte blir samma sak nu.

Har idag hunnit med ganska mycket av rensningen här hemma, men får fortsätta nästa vecka.
Packat alla grejer som ska med imorgon, nu är det ju ännu mer eftersom vi numera har två barn.
Det är väl ungefär min dag, förutom det dagliga som innefattar att hämta robin, laga mat, diska, plocka undan, amma, bada 2 barn, dammsuga, osv..

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med jerry, eftersom vi inte kommer ses på ett tag nu, sen ska jag vänta på att myran somnar så att jag med kan få sova.

Inga kommentarer: