onsdag 23 februari 2011

God Morgon!!

Måste det vara så JÄÄÄÄVLA kallt ute?! Less på allt vad vinter och snö heter just nu.
Men man får väl helt enkelt stå ut med skiten ett bra tag till, TYVÄRR!!!

Sovit BRA inatt. Mira somnade Innan 23. Det har ALDRIG hänt. Sedan fick jag ligga i sängen till klockan åtta imorse. Ammade iof ett par gånger där emellan, men SKA INTE KLAGA!!
För det var Underbart, och jag känner mig ut vilad som aldrig förr. :) :)

Fick ett trevligt samtal från min Aurora-kontakt nu på morgonen med.
Hon ringde för att höra hur förlossning och allt efter har gått. Gulligt!!
Sedan frågade hon om jag kände att jag behövde komma dit och prata om denna förlossning, och jag kunde GLATT säga NEEEJ!! :) Så otroligt skönt att känna så positivt om en förlossning!
Sjukt hur 2 förlossningar kan vara så olika KÄNSLOMÄSSIGT! Och hur olika man kan må efter.
Så här ska det vara! och synd att man inte kände såhär sist. Vad man missade mycket.

Igår var det tvätt-dag igen. skönt att allt nu är rent igen. Men fasiken vad mycket kläder man gör av med på inte ens en vecka.. om man tar alla i familjen!
Idag så ska jag FÖRSÖKA att storstäda här hemma, allt beror på hur Mira mår idag. Hittills har hon varit ganska lugn, inte alls som igår.. då man var tvungen att ha henne i knät hela dagen i stort sett. Men vi får väl se, sånt kan ändras fort..
Nu blir det KAFFE!!!

Inga kommentarer: