fredag 4 februari 2011

Ja, då var man ensam just nu då.
Robin åkte till farmor sin på eftermiddagen och ska sova där inatt bestämde vi, eller ja.. bestämde han kanske man ska säga.. ;)

Jerry kom hem en snabbis efter jobbet och hämtade väska och sängkläder och åkte sen på en gång.
Han lämnade av en till flaska minifom, eftersom det börjar ta slut här hemma.

Själv har jag inte gjort mycket alls, precis försökt få i mig en fryst pizza, den var varken speciellt god eller jag speciellt hungrig. Men jag hatar att laga mat till mig själv, så det fick bli en sån ändå.
För äta måste man ju i vilket fall..

får se om jag blir ensam ikväll eller om man får besök.
Blir jag ensam så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, för det är ju fredag och helg och då brukar det ju inte vara någonting alls att titta på, på tvn.
så får väl sysselsätta mig med att städa eller nått tills Mira bestämmer sig för att sova för kvällen.
Hon har varit vaken nästan hela dagen idag, så kan ju hoppas att hon sover bra i natt.
Kanske ska ta ett varmt bad och försöka rå om mig själv.. om man får bada än?!

Imorgon kommer nog mamma hit och äter med mig och barnen, och kollar på melodifestivalen.
Ska bli mysigt! onödigt att man sitter själv på två olika ställen, när man kan sitta tillsammans och äta och titta på det.
Ja, det var väl ungefär min helg det.
Hoppas att jerry kommer hem skapligt på söndag.. så man får umgås lite.

Inga kommentarer: