torsdag 24 februari 2011

Mira 8 veckor..

Ja, idag blir hon det. Tiden går fort.
Hon är fortfarande kinkig, gnällig och dålig i magen. Detta suger upp min energi.. speciellt denna tid på dygnet, strax innan Jerry kommer hem, man är hungrig, Robin är hungrig och man får inte lägga ner henne en sekund, känns det som iallafall.
Blöjorna som jag tidigare blev chockad över att de var så billiga, blev helt plötsligt svindyra när man får byta ungefär en gång i timmen, dygnet runt.
Natten var en av de värsta sista tiden, så jag är ordentligt trött idag med.

Till middag blir det soppa och pannkaka, det sistnämnda är inte direkt min favorit.
Ska sedan försöka mig på att sy gardiner av ett tyg som jag köpte för evighet sedan.. får se hur det går.. på en liten symaskin dessutom..hmm.. önska mig lycka till ;)

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: