torsdag 10 februari 2011

Ja, tänk att vår lilla Sessa blir 6 veckor idag. Helt sjukt ju.
Det känns så konstigt, för det känns som om hon nyss kom SAMTIDIGT som det känns som om hon alltid funnits i våra liv. Lilla Myran!
Skickade in namn-pappren till skatteverket(?) nu iallafall..
Så nu heter hon på riktigt Mira Lilo Inger Forsebrant!
Lilo var det Robin som bestämde, han har velat hela tiden att hon ska heta det i tilltalsnamn, men efter ett antal veckors tjat om detta, så fastnade vi för det namnet, och det blev ett mellannamn istället.
Inger är efter min mamma. och sen så fick hon som Robin sin pappas efternamn, kanske man med kan få heta det i framtiden... ;) *hrmm*

Ska alldeles strax klä på henne och ge mig ut och hämta Robin.
Måste planera in mellan hennes måltider, då jag helst inte vill ha en skrikande bebis hela vägen hem.
Sedan blir det till att fortsätta rensningen här hemma, så att det är klart ikväll. iallafall lite.. ;)

Imorgon bär det av neråt i landet, och jag tror att vi ska åka väldigt tidigt med. Skönt att komma fram i tid. Ska bara hålla alla fingrar och tår på att hon är lugn i bilen. :)
Och för att det är bra väder och vägar, eftersom mamma min VÄGRAR att åka genom Stockholm så tar det ju lite extra tid när man ska åka runt halva landet känns det som.
Dessutom finns det inte lika många ställen att stanna på ifall barnen skulle krångla, men men.. det är hon som kör, och alltså hon som bestämmer. :)

Inga kommentarer: