tisdag 1 februari 2011

Hemma igen efter en God middag hemma hos mamma.
Köttgryta och potatis, sådär gott som bara mamma kan göra det. :)

Vi vart kvar rätt sent, så robin somnade i mitt knä en stund, men har varit hemma en stund nu iaf, och han blir ju hemma hela denna vecka, så det gör inte så mycket att det blev sent.
Han kan ju sova imorgon, sen om han gör det är ju en annan sak..

Annars så har vi (jag och robin) möblerat om hans rum idag. IGEN.
Det var inte länge sedan han och Jerry gjorde det, men han frågade själv, så tyckte att vi kunde göra det bara han och jag. och så duktig han var på allt, eftersom han kom ihåg hur pappa gjorde med alla saker förra gången, så han bar ut allt i hallen osv.. gulligt!
Det blev en riktig rensning på en gång, och kastade trasiga leksaker och så.
Kan inte påstå att det blev speciellt fint, eftersom han fick välja själv vart sakerna skulle stå denna gång. men antar att han snart kommer vilja göra om igen så jag får stå ut.. :)

Får se om min faster kommer på besök imorgon. skulle vara super kul, då jag inte träffat henne på jätte länge.
Jerry är ledig imorgon, så inatt ska jag få SOOOOVA. Längtar!! Eller ja, man ska ju fortfarande amma ett antal gånger, men slipper kanske sitta uppe i väntan på att hon ska somna.

Inga kommentarer: