lördag 19 februari 2011

Gårdagen försvann fort tycker jag.
Kvällen spenderades framför Let's Dance med mamma min, jag är egentligen inte något direkt fan av det programmet, men hon älskar det. och dessutom så är det aldrig någonting bra på tv på helgerna nu för tiden. Utom melodifestivalen då.. ;)

Jerry var över till Manne, som är hemma i stan över helgen. Mjölk-kossan (jag) skulle också ha följt med om det hade varit lite barnvänligt.. vilket jag antog att det inte skulle vara.. ;)
Men jag får helt enkelt hoppas att man kan få följa med och parta lite nästa gång.

Mira var super dålig i magen hela dagen igår.. böt nog en 15 blöjor under dagen skulle jag tro.. så jag hoppas att det blir bättre idag, men det började inte riktigt bra, om man säger så.
Tycker så synd om henne, för man märker ju att hon har ont med. stackars liten!!
Nej, åter till den lilla.. som behöver min uppmärksamhet just nu!!

Inga kommentarer: