onsdag 2 februari 2011

Haft min faster Titti här på besök idag.
Det var nu jätte länge sedan vi sågs, lite tråkigt att man inte ses oftare.. bor ju i samma stad.
Hon kom hit och fikade, myste med Myran och lekte med Robin.
Både robin och mira fick super fina presenter med.. tack Titti!! :)

När hon åkt så la jag mig på sängen en stund och vilade, jerry fick ta barnen.
Haft ont i huvudet hela dagen, och hade hoppats att man kunde vila bort det.. men det gick inte, så jag fick ta smärtstillande när jag gick upp istället. Inte hjälpt än. men hoppas på det.

Mamma ringde och hon hade ÄNTLIGEN fått en diagnog av läkaren idag.
Hon har ju haft en fruktansvärd smärta i magen nu i ett års tid.. och rasat i vikt.
Vi har allihop varit riktigt orolig för henne.. så nu känns det skönt och veta vad det är!

Nej, nu ska jag mata lillan.

Inga kommentarer: