söndag 13 februari 2011

Fredag!

Har haft en trevlig kväll här nere i Tranås. Vi har tittat på melodifestivalen, trots att det kanske inte tillhör ett av Jennys favoritprogram.. men det är ju bara ett måste.. ;)
Sedan har vi spelat lite sällskapsspel.. det är något som man borde göra oftare, för det är ju riktigt roligt.

Robin somnade ganska tidigt, han var helt slut. Han och Loke låg i Lokes säng och tittade på film, och där somnade han.. vilket inte brukar hända så ofta. Men de var så söta där de låg och sov båda två sen. :)
Kul att de kommit upp lite i åldrarna och har roligt tillsammans, och inte bara bråkar som de gjorde förut.. ;)

Nu hoppas jag att myran somnar snart så att jag kan få lägga mig bredvid min sovande, svettiga, snarkande lilla son och sova jag med.
Har varit otroligt trött idag.. fattar inte..
Hemma har man ju en annan möjlighet att lägga sig och vila om man bara vill, men här vill man passa på att umgås när man väl träffas, så det blir ännu mindre sömn och vila än vanligt.
Blir rätt avis när de andra kan lägga sig och sova, och en annan måste vänta på att mira vill samma sak.

Nej, god natt på er!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: