onsdag 10 november 2010

Blev väckt av syster och telefonen imorse. Hade glömt ställa klockan, så tack och lov att hon ringde.. :)

Nu ska jag tokplugga inför matten hela dagen. Sen hämta Robin. Känner mig lagomt stressad sådär.

Ont i ena visdomstanden med. Skulle behöva dra ut den, eftersom den växer fel och jag tuggar sönder hela kinden på insidan. Men eftersom Pernilla HATAR att gå till tandläkaren, så väntar vi.. som vanligt. Går väl dit när jag inte kan öppna munnen eller nått.
Med andra ord... Man får skylla sig själv!
Men finns det något värre?! och dessutom att dra ut tänder.. nej fy.. hoppas det går över ist.

Jerry ska på konsert ikväll. Så det blir mys för mig och Robin själva här hemma.
Såna dagar kommer ju inte så ofta.. så man får se till att göra det lite extra mysigt.
Nej åter till kaffet och matte-boken.
Puss på er!

Inga kommentarer: