fredag 5 november 2010

Ikväll blir det Idol i vanlig ordning. Ser fram emot det.
Tyvärr så sviker lillebror oss ikväll.. detta ska han få höra framöver.. ;)
Ska äta god mat, tillsammans med familjen.. blir en stor köttbit. Riktigt sugen på det! :)
Sedan blir det till att göra mitt sista uppdrag med, måste göras klart ikväll, så att jag kan skicka in detta imorgon senast! Så att jag hinner klart i tid.
Inget mer strul för min del nu!! Orkar inte det.. och klarar inte av den stressen just nu.

Storstädat lägenheten idag med. Skönt. nu är det fint här hemma.. men det lär väl hålla ungefär till imorgon! Som vanligt. Fattar inte, tror man skulle behöva dammsuga 2ggr per dag egentligen.
Men så duktig är jag inte riktigt! tyvärr.

I övrigt så mår magen ganska bra idag. Skönt, och hoppas att det håller i sig.
Robin har däremot varit på ett J*VLA humör idag.. vet inte vad det är.. men hunnit med och bråkat ett X-antal ggr redan, och då är inte kvällen slut än heller.. får se hur detta slutar.
Nej, ska återgå till det som måste göras. Ha en bra kväll!!!!

Inga kommentarer: