torsdag 4 november 2010

Haft trevligt besök utav Hanna, Emily och Didi nu i em/kväll. Som även åt här tillsammans med oss. Tack för trevligt sällskap. :)
Barnen har lagt puzzel och klätt ut sig till alla möjliga olika saker.
De är så söta. :)
Kommer bli kul att vi kommer få bebisar ungefär samtidigt, och kan spendera lite tid tillsammans. Speciellt för Robin och Dianas skull eftersom de kommer gå ner i tid hos dagmamman, och kommer väl bli rätt rastlösa skulle jag tro.

Haft ont till och från idag, men inga större problem iallafall. Tack och Lov för det!!
Men har ju ändå tagit det lugnt. Kanske får börja inse att jag måste minska ner på stressen.
Barnmorskan tjatar om att jag kanske borde bli sjukskriven, men det är inte speciellt lätt när man pluggar OCH dessutom på distans. Känns som om det aldrig kommer att bli beviljat ändå.
Även om det är en stress som man aldrig kommer undan.. den stress som troligtvis påverkar allt när det gäller min mage just nu. Och utan pengar så klarar vi oss inte.. speciellt inte nu innan jul och bebis ankomst när det är en hel del som ska införskaffas de kommande månaderna.

Ska sätta mig ner nu med Matte-böckerna och plugga lite tänkte jag. måste sitta hela denna helg om jag ska hinna klart.. mina mål är satta. och måste följas! och är för en gångs skull ganska pigg på kvällen. Vilket jag definitivt INTE har varit den sista tiden. Så får passa på.

Inga kommentarer: