måndag 8 november 2010

Har inte så mycket att skriva om, men kände att jag behövde en paus i pluggandet. Och då hamnar man ju självklart här.. Alltid, det slår aldrig fel.. ;)

Går in i V.32 idag. Börjar bli nervöst på riktigt nu.
Det kan ju komma tidigare med, man vet ju aldrig. Men bara FÖR ATT man har haft så mycket problem med sammandragningar, och att man ska ta det lugnt osv.. så kommer man väl att gå över 2 veckor innan de sätter igång en.. vi får helt enkelt se.
Men eftersom man trots allt ska bli igångsatt igen, så kanske de "plockar en" tidigare ändå..
Får helt enkelt vänta och se.

I Veckan har jag inte alls så mycket inplanerat.. skönt det. Jag ska hinna med och plugga, men i övrigt så är det ganska lugnt.. om jag minns rätt.
Älsklingen fyller ju år imorgon. Så det ska ju firas med tårta, självklart!! Antar att det kommer att komma några stycken och säga grattis iallafall! Brukar alltid vara mer fart på hans dagar.. ;)
Sedan på fredag så har jag ett besök till MVC inbokat. Vanlig rutinkoll. Så det brukar gå fort.

Nej, nu är pausen slut.. ska ta och fortsätta här hemma. Det behövs städas med, men det gör det ju alltid- Finns det någon dag som man kan låta bli att städa?! Man håller på jämt!
Men det är ju rätt kul ibland med, så ska inte klaga..
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: