söndag 7 november 2010

Helgen över för denna gång med.
Vart bjuden hem till mamma och Janne på mat ikväll.. Mammas mat är Godast.. ;)
Kom hem rätt sent, och Robin slocknade på en gång.

Annars har dagen bara försvunnit... till i stort sett Ingenting. Inte hunnit klart alls med det jag skulle göra heller, men det blir upp tidigt imorgon, för att hinna med resten! Men det ska gå det med! Man kanske ska försöka att inte sätta så stora mål hela tiden, utan saker som är rimliga att uppnå utan denna stress-faktor.

Trött är man med. Ska sova snart, men har haft sån Jävla halsbränna sista dagarna nu, så det är svårt att sova. Inte vet jag vad man kan göra mot det heller.. det är ju på grund av graviditeten, så långt har jag fattat det. Minns att jag hade det med Robin med, men kommer fasiken inte ihåg om man kunde ta något emot det, eller hur jag stod ut.. Någon som har tips?!
Tas gärna emot i såna fall. :)

Nej God Natt, Gott Folk!!

Inga kommentarer: