lördag 6 november 2010

Snart är det söndag igen då. Så fort det går, som vanligt..

Dagen har vart fullspäckad.
Pappa och Mari, Waijno och Begnt kom hit och grattade mig och Robin på dagen. Lite i efterhand eftersom de har varit borta.
Sedan så har vi busat en massa med lilleman, som har vart på världens konstigaste humör de här dagarna. Ena sekunden är han jätte grinig och INGENTING duger.. och i nästa är han super glad och jätte sprallig. Man vet liksom inte hur man ska bete sig alls.
Kanske börjar bli sjuk??!! eller så är det bara att vänja sig vid en ny trots-period!
Sedan så åkte vi iväg och tände ljus på kyrkogården. AllaHelgona trots allt.
Efter det så vart det mat.. och nu har jag suttit och pluggat hela kvällen. Inte fått iväg mitt uppdrag än, men IMORGON DÅ JÄVLAR!
Skulle egentligen ha farit över till LisaMypartaj, men Jerry fick gå själv.
Jag ska ju dessutom ta det lugnt har de ju sagt, så det kändes som ett bra beslut.
Men tråkigt att man inte kunde få träffa alla bara. Inte så ofta det händer nu för tiden..

Fredagen spenderas med god mat och Idol. Jenny och Krille kom förbi och gjorde oss sällskap. Det var super trevligt!

Och ja.. nu är det Snart dags för mig att hoppa i säng. Har en super trött kille som ligger och snarkar på min sida av sängen, som ska bäras in till sitt rum.. och jag KAN INTE bära längre.. det går inte. Så antingen får jag väl sno Jerrys sida av sängen, men antar att det inte är så populärt, eller så får jag försöka på nått annat sätt. Att vänta till Jerry kommer hem känns inte som ett alternativ. Även om jag Oftast brukar vara vaken när han kommer hem på nätterna, då jag är så nojig utav mig. Men man kan ju få vänta till 4-5 tiden också.. och det Orkar jag bara inte ikväll!!

Imorgon är det fullt upp med att få klart det sista med matten. Sedan så ska jag VILA!! Bara ligga på sängen och ta det lugnt. ser jag fram emot.. :)

Inga kommentarer: