onsdag 24 november 2010

Idag är en sån dag som riktigt önskade att jag INTE var gravid längre.
Det trycker uppåt mot lungorna, så att man knappt kan andas, spelar ingen roll hur man ligger/sitter eller står. Samtidigt som det trycker så förbannat neråt, så det känns som om blygdbenet ska gå i tusen bitar, och som om Bebis vore på väg ut.
Men än är det ett tag kvar.. och värre lär det väl bli..
Ingen som är avundsjuk?! ;)

Jerry åkte iväg och skulle handla pepparkakor och mjölk.
Ska fika med varmchoklad och pepparkakor, så här lite väl sent..
Men Varm choklad är något som jag ALDRIG har gillat, men som jag önskat att jag verkligen hade gillat. För det ser så mysigt ut när folk dricker det. Men det blir kaffe för min del, eller julmust. Bara för att få lite mer julkänsla.

Imorgon är det MVC besök igen. Hoppas att magen växt på sig lite denna gång.
Men det känns nästan så.. så om jag ska lyssna på kroppen min, så BORDE det ha gjort det.
Annars är det plugg, plugg, plugg för min del imorgon. Men ser faktiskt fram emot det.. konstigt nog.. :S Religion är väl kanske inte direkt mitt favoritämne.. men hoppas kunna förstå det man läser någon gång. Så det är bara att läsa på.

Hanna har varit här på besök idag. Hon kom med en Julblomma till mig!! SÅ Gulligt!!
Tack Gumman, du är bäst.. ;)
Vi kikade på ytterligare en Beck-film. Inte många kvar nu, båda har ju sett allihop, men vi bestämde oss för att se om alla. och det har blivit en varje gång som hon är här nästan.
Film är våran grej liksom.. ;) Nästa projekt blir till att kolla om serien Tre kronor, som nu kommit ut på DVD. och det ser jag verkligen fram emot. Är det lika bra som man tyckte då?!

Ska baka kokos-bollar med. Varit sugen på det i flera dagar nu. Men inte haft alla saker hemma. Så nu ska det bakas. Många satser, så att det räcker länge.. fast konstigt nog så försvinner de bara, hur många man än bakar.. ;)

Inga kommentarer: