tisdag 2 november 2010

Varit ner på CVL idag, och sökt nya kurser framöver.
Det blev lite fel, eftersom den studie vägledare som jag haft hela tiden har slutat, och jag visste inte om det. Så det vart till att åka ner på deras drop-in tider och vänta.
Men det gick ganska fort ändå. Blev förvånad.. ;)
Lite krångligt när man ska söka kurser, när man inte riktigt vet när den lilla i magen planerar att komma ut. Nu har jag ju tanken på att jag ska kunna fortsätta att plugga ändå till en början, så långt det nu är möjligt.
Så sökt kurser till i slutet utav Januari nu iallafall. (beräknat födelsedatum är den 10/1).
Så får man se hur det kommer att se ut därefter.
Ena kursen som jag så jätte gärna ville läsa, hade de så klart inte i Uppsala. Även fast man läser på distans så har man ju inte möjlighet att läsa allt.. tyvärr.. Jo, jag kunde få läsa den.. MEN då skulle jag få betala den själv. Och eftersom man inte ens vet om man har någon nytta av just den kursen egentligen, även om den lät intressant, så kändes inte det aktuellt.

Nu ska jag åter sätta mig med mina matte-böcker. Räknade iaf 40 sidor igår.. tjohooo.. ;)
Men som sagt, lär få sätta fart om man ska bli klar. Kaffe ska jag ha med.

Det är mycket skol-prat för min del just nu. Men det är ju inte sådär jätte mycket annat som händer runt om en när man är hemma hela dagarna.

Imorgon blir det ett morgon besök på Aurora, hoppas innerligt att man kommer att skriva ihop denna förlossningsplan nu. Så att det är klart när det väl är dags. Mer uppdatering om det imorgon!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: