måndag 22 november 2010

Dagarna och veckorna med för den delen, bara försvinner just nu känner jag.
Det är mycket som man BORDE göra.. men som aldrig blir gjort.. men ändå hunnit med lite idag.
Så några av alla punkter på listan för kommande månaden är avbockade. Tack och lov!!

Går in i V.34 idag. Vilket betyder att det är dags för koller för igångsättning om endast 3-4 veckor. Och jag är ABSOLUT INTE REDO för detta, känner jag just nu.
Men men.. man kan ju tyvärr inte stanna tiden.. så det är väl bara att försöka att Ladda så gott det går.

Skolan går det sisådär med, men för en gångs skull så ligger jag i tid med schemat.
Hoppas att det fortsätter i denna takt, så stressen för det kan hålla sig borta iallafall.

Helgen var iallafall super bra.. även om jag HATAR detta slask-väder.. kan ju hoppas att den lilla snön som kom idag får ligga kvar nu. så att slasket håller sig borta.

Robin är inne i en rätt så lugn period igen.. skönt efter dessa veckor som varit. MEN han är en RIKTIG pratkvarn, och när han är hemma så vill han helst prata hela tiden. Öronen blöder ibland på mig och jerry.. även om det är Såååå Gulligt på samma gång!! Så mycket tankar och funderingar i detta lilla huvud.
Idag frågade han mig om lillasyster kommer att ha stora tuttar när hon kommer.. HAHA!
Vart fick han det ifrån?!?!

Nu ska jag läsa lite i religionsboken innan det är dags att hoppa i sängen igen.
Trött, trött, trött... kan man få bli pigg någon gång?!?!
Imorgon är det dags för Hörsel-kontroll för Robin. Hoppas att detta går bättre än vad syn-testet gick iallafall. Men jag tror det, eftersom han fick göra ett hörseltest efter operationen, och då hade han super hörsel vår lilla kille.
Ja det var väl det, för denna gången...

Inga kommentarer: