tisdag 30 november 2010

En riktigt bra dag idag måste jag säga. Allting verkar ordna upp sig till det bästa, eller som det ska!
Jag har ju sista månaderna haft ett jävla problem med CSN, och inte fått betalningarna utbetalda så som det ska och så.. men nu är det ordnat! Äntligen!! Så skönt!!
Har ju tagit ganska mycket på ens ork och humör att ringa och bråka hela tiden. Men äntligen!!

Skickat in sista uppdraget i religionen igår, men fick inte tid för slutprov förrän den 13/12.
Men börjar nästa kurs på måndag! Historia står som nästa på listan..
Börjar kännas som om man kommer i rätt ordning igen.

Inne i V.35 nu med. Känns som om tiden verkligen springer iväg.
Är ordentligt LESS på att vara Gravid. Känner att ansikte och benen sakta börjar vätskefyllas nu. och har lite svårt att gå ibland. vankar runt som en anka. Så det börjar bli tungt nu.
Samtidigt så är jag inte alls redo för förlossningen, så det är dubbla känslor.
Vill bara inte vara gravid längre. Men vet att man måste genomgå detta jobbiga för att komma dit.
Ska på återkoll med magen på torsdag, och kolla om magen växt nått nu. Känns tveksamt till det.. men vi får helt enkelt se.

Julen har iallafall kommit till oss nu.. Julpyntat NÄSTAN färdigt. Är en del saker som man skulle vilja fixa till. Men det får vänta..
Känns som om julafton är nära nu, även om det är en hel månad kvar nästan.
Inte hunnit med att handla så mycket julklappar än, och tyvärr så kommer nog det mesta att få beställas hemifrån. Känner att det inte kommer att funka så bra att ge sig ut i julstressen med magen och allt.. då startar väl förlossningen.
Men när man vet vad man ska ha så är det ju inga problem!
Hunnit med lite till Robin iallafall.

Ja.. vad är det mer då.. ska hinna gå igenom allt här hemma inför bebis ankomst, en del som ska fixas. Samt att vi ska måla om lite här hemma nu i helgen, HOPPAS JAG IALLAFALL!!
Barnvagnen är ännu inte inköpt heller.. men vet vilken jag ska ha, så ska bege mig till stockholm eller Gävle, då vi inte har Babyproffsen här.. eller nått jag missat kanske?! :S

Robin är inne i en väldigt trotsig period, så det tar ganska mycket på krafterna just nu. Eller så är det jag som är trött för jämnan och kanske inte har samma ork. Jag vet inte.. :S

Imorgon ska jag träffa Hanna med, det ser jag fram emot!! :)

Inga kommentarer: