tisdag 16 november 2010

Ganska dålig på att skriva igen. Men det är rätt mycket just nu. Så ni får helt enkelt ta det.. :)
Sitter nu och kollar på desperata, och sedan så blir det till att plugga religion hela kvällen.
Tills det är dags för sängen vill säga.. klockan är redan sent.

Vart ju uppskjutet med min matte, så ska göra den på fredag istället. så rätt stressigt fram tills dess.
Har haft mamma på snabb-besök idag. De åker ju till Thailand imorgon, så jag tvingade hit henne på en snabb-kaffe. :)
Hon sa åt mig att hålla bebisen inne tills de kommer hem igen.. och det hoppas vi ju!! :)

Annars är väl allt ungefär som det brukar vara.
Helgen försvann fort.. var på Moas kalas i lördags och sen på kvällen så firade jerry sin födelsedag lite med trevligt sällskap och öl. De gick även ut. Hanna var den som jag fick behålla hemma. Tack för en trevlig fredag och lördag gumman!! :)
I fredags var även Emily och Didi här, och det vart lite idol. fastän det kanske egentligen bara är jag som är tokig i det!!
Jerry var ut och åt och bowlade med jobbet sitt.
Söndagen spenderade jag ungefär hela dagen i sängen, tror jag var uppe totalt 5,5 timme. Jag var så JÄVLA trött. och det kändes som om man skulle ramla ihop så fort man gick upp.
Behövde nog sova.

Nej åter till Desperata!! Ha det!!

Inga kommentarer: