torsdag 11 november 2010

Ingen bra dag idag..

Det muntliga idag blev inställt. Lite surt när man suttit och pluggat som en galning, dessutom hade jag så ont i magen och ryggen igår, att jag låg och grät emellanåt, men ändå så släppte jag inte böckerna. Haft väldigt ont i natt med.. men nu känns det bättre.
Jerry var på konsert med, så jag var hemma själv med Robin, vilket inte var så kul.. men det ordnade sig iallafall till slut.
Men har nu några dagar till på mig att plugga på, så får se det positivt!

Ont i tandjäveln med, och kan inte öppna munnen, så jag kan inte äta.
Men har ringt och fått en akut-tid kl 18 idag. Får se vad de gör.
Skulle tro att jag får dra ut denna förbannade visdomstand. Men JAG VILL INTE!!!
Hatar tandläkaren.. och allt som hör dit.. plus att jag ALLTID mår illa när jag går dit, för att jag är nervös. och nu är man gravid och ska dessutom sänkas ner i denna hemska liggande ställning i stolen... JAG KOMMER SPY!!
Men har ju så ont, så jag vet ju att jag måste!! Dessutom så ringde jag ju själv och bokade tiden.. och de visar på hur jävla ont det verkligen gör.. jag går ju aldrig dit självmant annars.

Robin ska få vara hos pappa den stunden, tills jerry slutar och hämtar honom. och snälla Mari skulle skjutsa dit mig!! Vad skulle man göra utan alla runt omkring som ställer upp jämt så fort det är något?! TACK, TACK, TACK!!!!

Nej, ska göra mig iordning, och tugga lite värktabletter..

Inga kommentarer: