torsdag 19 november 2009

Äntligen är denna dag slut. Ska faktiskt INTE plugga nått inatt, utan jag behöver sova.
Känns som om jag skulle behöva sova ett dygn. Men det blir väl inte mer än 6,5 timme iaf.
Imorgon så är det samma stress igen. och känner att det ska bli otroligt skönt att få komma hem imorgon och sätta sig ner och inse att dagen är över, och att man kan få ta det lite lugnt.

Hoppas på att jag ska kunna ta igen lite förlorad studietid nu nästa vecka. Behövs. Även om det inte känns som om man gjort annat än att plugga och jobba denna vecka.

Gick bra hos sjukgymnasten iaf. Men det kanske jag skrev. Dit på måndag igen, och då måste jag ha funderat klart på hur jag ska ha det med träningen där. Vilka dagar och hur många timmar i veckan som jag är beredd på att lägga ner, så som hon uttryckte sig. Jätte bra är hon iaf!
Skönt det! Känns som om man träffat tillräckligt med konstiga människor sista halv året så att det räcker och blir över.

Lite orolig över att Robin ska ha fått urinvägsinfektion. Han hade kissat 7ggr imorse på ÖFS.
Och ändå hade han inte druckit speciellt mycket! Men det visar sig!

Fick Robins kort från fotograferingen idag. Jätte söt vart han! Han har till och med ett leénde på läpparna. Stolt mamma ... :)

Nej, GOD NATT!

Inga kommentarer: