fredag 20 november 2009

Kan inte ens beskriva hur skönt det känns att det är fredag!
Har tittat på idol med de gamla vanliga och ätit mat.
Nu sitter de och tittar på en film, jag såg filmen igår kväll.. jerry med, men han tyckte den var skitbra och ville se den igen.
Själv ska jag titta på en film på datorn för att sedan sova. Ska bli SÅ skönt!!

Imorgon så ska jag till Hanna på kvällen, med jenny och emily. ska bli kul!
Länge sedan vi sågs vi fyra tillsammans. så det ska bli kul!

Jerry ska åka till fyrishov med Robin och bada. Hade varit kul och följa med, men känner att grabbarna kan få åka själva, utan att ha flickvänner hängandes med. haha. Dessutom så äger jag inga badkläder som man kan visa sig offentligt i utan att skämmas, så nej tack. haha!

Jobbandet gick bra. Men har känt mig hängig hela dagen. vet inte riktigt vad det är för tokigt.
Men hoppas att man inte blir sjuker. Inte riktigt tid med det nu! dessutom inge kul heller.
Jag skulle ju få för mig att jag fått svinet och är döende eller nått liknande.
Ska ta vaccinet nästa vecka. så hoppas inte man åker på skiten innan. Otur i så fall!!

Nej ha en bra helg allihop. för det tänkte jag ha!!

Inga kommentarer: