onsdag 25 november 2009

Har haft en trasig dator här under några dagar. Vilket inte alls är kul, och eftersom jag i pluggandet behöver datorn extremt mycket så har man självklart kommit efter IGEN.
Men tack vare jerrys snälla kompis O så fungerar den alltså igen!! TACK!! :)

Robin är sjuk med, inte heller något som man hade räknat med.
Men idag är han ganska pigg. Verkar inte ha feber iallafall. Men hostar lite och är snorig.
Själv så ska jag åka och jobba snart, så snälla farmor kommer och sitter barnvakt tills jerry kommer hem. Hon är Guld värd den människan! Så många gånger som hon ställer upp när det krisar! skulle inte ha klarat det annars!

För så fort Robin är sjuk så är det naturligtvis de dagar som jag ska jobba.

Hanna var här igår, hon stannade rätt länge, vi tittade på DP tillsammans och åt mat.
Kan väl inte säga att vi umgicks alls speciellt mycket den första tiden, då jag lagade mat och hon fick sysselsätta min sjuka son. Men när Jerry kom hem så blev det lite bättre.

Ikväll är det Grey´s sen så måste jag sätta mig ner med samhällskunskapen som vägrar att fastna, aldrig läst nått så tråkigt i hela mitt liv. Men men man kan väl inte alltid få ha lätt att lära in verkar det som!

GRATTIS TILL UNDERBARA LILLEBROR CONNY SOM FYLLER ÅR IDAG!!!
HIPP HIPP HURRA!!
Sedan så fyller Paul med, grattis.. :)

Inga kommentarer: