torsdag 12 november 2009

Inget jobb idag. Då vi har sjukdomar i huset! INGET SVIN iaf!
Fattar inte vilken otur man kan ha!?! Ska man aldrig få vara frisk.

Skulle ha pluggat med S idag, men nej nej.. fast iof så hade inte hon kunnat heller. Men iaf!!

På måndag så ska jag iallafall till sjukgymnasten, fick kallelse igår. Så kl 08.00 ska jag vara där.
TIDIGT!! För ett sådant besök, då kommer jag inte ha hunnit vakna än. Men det gick ju relativt fort iallafall, så får se vad de säger. och vad de tycker. Känns skönt!
De ringde ju i tisdags och ville att jag skulle gå på en föreläsning 13.30 den dagen, men eftersom jag var 35 mil ifrån Uppsala så blev ju detta lite svårt.

Annars är väl allt som "vanligt".
Känner att julen kommer närmre nu, det är ju fullt med julsaker i affärerna, och får post om julklappstips. Lite mysigt, men lite ångest!

Inga kommentarer: