fredag 13 november 2009

Idol fredag här hemma. För femte fredagen i rad så är lillebror här och gör oss sällskap.
Det har blivit en trevlig tradition! Hoppas bara att den kan få fortsätta nu några fredagar till.
Har till och med fått killarna till att titta på Idol och vara tysta så att jag får höra allt. haha.
Om jag får bestämma så ska Erik och Tove stå i final. Mariette på tredje plats.
Men det är bara vad jag tycker!!!

Imorgon så ska vi fira Jerry lite, eftersom han fyllde år i måndags. Jag var ju inte hemma, taskig som man känner sig, även om det var han som nästan tvingade mig att åka. Jag ville ju självklart, men kändes ändå lite dumt eftersom han fyllde år.

Pappa har varit här en snabbis idag med, och lekt lite med Robin! Han fick morfar till att läsa, leka med bilar och rita. Inte illa! Inte på den stunden han var här iallafall.

Imorgon så ska vi på Moas 3-års kalas. Innan dess så ska vi iväg och handla present, vet ännu inte vad vi ska köpa bara. Tror det blir till att slå Agge en signal imorgon för att höra efter om och vad hon behöver eller vill ha!
Robin träffade ju Moa hos dagmamman idag med, mén det enda som han tjatat om sedan han kom hem är att han vill åka till Moa. Men han får som sagt vänta till i morgon.

Ja, det var väl ungefär det! ska försöka att hinna plugga lite nu efter idol. Känner inte alls för det egentligen, men fick veta att jag ska jobba större delen utav nästa vecka. Och ligger lite efter då. Så det är bara att sätta igång!!
Ja det var väl det!!

Inga kommentarer: