torsdag 26 november 2009

Håller på att bli tokig på allt vad det gäller skolan, för det ska krångla hela tiden.
Det som det är krångel med just nu är praktikplats. De på CVL är jätte gulliga och hjälpsamma. Men sedan blir man skickad till andra som inte alls är speciellt snällt inställda.. :/
Känns inte så kul. Men vad gör man, det är ju bara att fortsätta att vara trevlig, för jag måste ju få hjälp med detta.

För övrigt så är jag skit trött idag. Robin vaknade MINST 5 ggr i natt och det blev så att han lades i vår säng, men han vaknade ändå hela tiden. Inte så att han verkade må dåligt eller ha ont utan mer bara att han skulle vara vaken en stund. Och det är inte jag riktigt på humör för kl 3 på natten. Nej då BEHÖVER jag sova.

Snart ska man åka och jobba igen, men detta blir sista dagen för ett par veckor, då vi ska neråt i landet nästa vecka och jag är ledig. Känns skönt. För behöver lägga ALL energi på pluggandet just nu. Känner hur man hamnar mer och mer efter igen.. och den pressen är inge rolig. Det gör bara det hela tråkigare än vad det egentligen är.

Ska bli kul och komma ner och träffa syster med familj igen. Ellika har säkert blivit jätte stor nu, kommer väl jag tycka iaf. Ska bli intressant och se hur Robin reagerar med. han som inte träffat henne ännu. och som är tillräckligt svartsjuk på Loke i vissa perioder. Men nu är ju iallafall pappa med och det kanske underlättar, om man har tur.

Nej.. ha en bra dag!

Inga kommentarer: