onsdag 18 november 2009

Skönt att även denna dag börjar ta slut. Även om det känns som om det är mycket som man måste hinna med innan man lägger sig. Blir nog sent i säng ikväll igen!

Imorgon så ska man till sjukgymnasten igen, och sen så ska jag ju jobba, sen plugga med S på kvällen. börjar se ett litet slut på det hela som ska göras denna vecka, men det krävs ju ganska mycket tid, vilket det denna vecka inte riktigt känts som om jag haft.

Vart en kvällspromenad med Madde, gick en timme i spöregn. Men det var skönt, även om det såg ut som om jag hade badat med kläder och allt när jag kom hem.
Men blev lite piggare utav det och orkar förhoppningsvis kvällens alla MÅSTEN!
Hatar när man Måste göra saker.. då blir de så tråkiga.

Längtar tills på fredag då man kan sätta sig i soffan och bara slappna av! Känner mig sönderstressad.

Mamma var här med och sa hejdå. de åker ju till thailand imorgon. Så skönt med värme, men det får väl en annan inte nått av förrän i sommar.. långt kvar!
Nej nu är det greys igen!

Inga kommentarer: