söndag 22 november 2009

Hade en jätte trevlig kväll igår.
Jag åkte ju till Hanna lite tidigare då vi bestämde att vi skulle äta ihop. Så det vart en sväng till hennes konsum för att inhandla mat och sen göra den. Vart jätte gott.
Sen så satt vi och pratade och skrattade en massa, har ju inte setts på länge så det brukar ju alltid bli så då.
Sen så kom Jenny, Emily och sedan till sist Maggan som hade jobbat.
Pratade en massa skit och åt en massa onyttigt. Tror jag drack 1liter kaffe och ännu mer vatten, sprang och kissade hela tiden, och det har fortsatt hela natten. Mindre kul!!

Var hemma ganska tidigt.

Idag ska vi hem till jerrys mamma och äta, hon fyllde år i fredags.
Men först ska jag och jerry åka och handla tänkte vi. Inte så kul när man inte har någonting hemma, allting är slut. Så har inte direkt nått val. Vilket gör det hela ännu tråkigare.
Ikväll så hoppas jag på en film eller nått och bara slappa i soffan.

Imorgon ska jag till sjukgymnasten igen, och sen så blir det stenplugg för min del. Måste verkligen sitta nu denna vecka så att jag hinner klart. Eftersom det är semester dags nästa vecka och jag helst skulle vilja slippa böckerna då. Men vi får se om det går. Tanken är så iallafall! Ska försöka att hinna med att vaccinera mig och robin på tisdag med, så vi får väl se hur länge man får stå och köa denna gång!!

Inga kommentarer: