måndag 30 november 2009

Mår bra idag igen. så kan ju ta och skriva lite om lördagens firande av grabbarna nu ist.
Vi var som sagt på flustret och åt julbord. Jätte bra mat. och jätte trevligt sällskap, vi vart 29 personer till slut. och en himla massa okända ansikten. Men det är ju bara trevligt.
Vi var där redan klockan sex, så det vart en lång kväll. Vilket var kul.
Normalt sätt så går ju man alltid ut så sent. detta var lite ovanligt, och kul.
Vi var kvar där hela kvällen och det vart en hel del festande.
Tack alla som gjorde min kväll så lyckad!!
Tror jag la mig på kudden vid 7 tiden på morgonen, så det vart betydligt senare än jag trott.

igår så vart det som sagt väldigt lugnt. Låg och sov till halv ett tiden, sedan kom robin hem och vi låg mest i soffan och gosade. Han lekte lite med bilar, men var trött han med.

Imorse vart det en tripp till sjukgymnasten. Gick bra där, men bestämdes att jag kanske skulle ta det lite lugnt med träningen då min nacke är jätte stel och gör ont. Så ska ta det lite lugnare speciellt de dagar då jag har ont.
Har försökt att plugga lite med, men inte så lätt när man har en vild son som ränner omkring. Men han och jerry ska snart åka iväg, så då ska jag sätta mig och tokplugga ett par timmar.

Imorgon kommer Hanna och gör mig sällskap. vi ska ha tv-kväll. och sen så på onsdag så åker vi ner till tranås. Skönt och komma iväg lite.
Det är väl det som är planerat just nu. ska ner till jerrys kusin med. men annars är det väl det.

Inga kommentarer: